sobota, 20 września 2014

Blogowanie Męskiego Oka w gifach [1]

Kiedy widzę na google analytics jak bloga opuszcza ostatnia osoba czytająca wpis






Gdy obiecałem na wieczór tekst, mija godz. 20, nie mam nic, a ludzie pytają się "co z tą notką?"




Kiedy czytam swoje wpisy z początkowego okresu blogowania



Gdy nadchodzi wieczór i pora wstawić kącik muzyczny, a ja nie mam pomysłu na niego




Kiedy napisałem coś, co sprawia, że lajki sypią się niczym miliony monet




Gdy ktoś zupełnie nie zrozumiał tego, co miałem na myśli i rozpoczyna hejt w komentarzach




Gdy wszyscy chwalą mój wpis



Gdy blogspot nagle zeruje wszystkie lajki pod większością wpisów




Gdy podczas pisania notki już wiem, że jest dobrze




Gdy okazało się, że jednak nie było 






4 komentarze:

  1. Oko takie nowoczesne. Oko takie śmieszne. Oko, to takie... ludzkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, uśmiałam się :D Dobre, dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na pierwsze i dziękuję bożkom, że nie tylko ja tak mam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, fajny pomysł, można się pośmiać. ;D

    OdpowiedzUsuń